esmaspäev, 11. jaanuar 2016

Oh seda pahandust

Kui nädala esimene pool läks suurepäraselt, siis neljapäeval tundsin, et midagi on viltu. Enesetunne oli kehvemapoolsem ja väike köha hakkas ligi hiilima. Õhtul käisin õdedega kinos vaatamas filmi - õed sõgedad. Polnud ammu koos midagi Tartus teinud ja täitsa tore oli. Kinos patustasin nachodega (tavaliselt mulle ei meeldi kinos süüa, aga seekord tulin otse töölt ja viimane söögikord oli lõuna, seega oli kõht juba päris tühi). Koju jõudsin poole 9 ajal ja siis tegin oma trenni ära - Max power & Ab attack. Energiat oli piisavalt ja köha trenni ei seganud. Reedel ärkasin kell kuus, et teha juba varakult päeva trenn ära (Upper fix), kuna teadsin, et õhtul mul pole võimalust. Hommikul olin üllatavalt ergas ja trenn kulges hästi. Peale trenni hommikused rituaalid, hommikukohv ja tavaline hommikusöök (munapuder) ning oligi aeg tööle minna. Päeva peale tundsin aga kuidas enesetunne muutub järjest kehvemaks. Sellised külmavärinad, et näonahk oli ka pingul, samas oli selg ja otsaesine märg. Ilmselt oli palavik tõusnud. Õhtul sõitsin Tallinna, kus mind siis terve nädalavahetus poputati. Laupäeval oli enesetunne juba natukene parem. Köhahood olid küll hirmsad (endiselt on, kuid tundub et on harvemaks jäänud). Kõik kohad on juba valusad sellest köhimisest, eriti kõht.


Laupäeval olin juba üsna positiivselt meelestatud ja mõtlesin, et varsti saan ilmselt terveks ja esmaspäeval saan jätkata trenniga. Olen väga harva haige ja tavaliselt põen ainult 1-2 päeva. Pühapäeval aga pidin tõdema, et seekord ma ilmselt nii lihtsalt ei pääse. Õhtupoole läks enesetunne jälle kehvemaks. Helistasin siis töökaaslasele ja teatasin, et ei tule tööle. Kui lõpuks Tartu jõudsin ja kodus kraadiklaasi alla panin näitas see 38. Otsisin sahtlist ravimikoti välja ja leidsin sealt kolm coldrexi. Jõin ühe ära, panin soojalt riidesse ja läksin teki alla ära tuttu. Minu kolmanda nädala trennide kokkuvõte siis siin. Neljanda nädala trennidega alustan siis, kui olen terveks saanud.


Täna on plaanis terve päev kodus passida, juua palju vett ja teed, teha auru, magada palju. Kuigi mingi hetk ma ilmselt siiski pean välja ronima ja poes käima, sest külmkapp on üsna tühi. Peaks ühe korraliku kana-nuudli supi tegema. Aga näis kas ma jõuan, sest hetkel on küll tunne, et ei jaksa ennast kuhugile poole liigutada :(

Õhtul on plaanis siis teha ka lubatud postitus toitumisharjumuste muudatuste kohta.

Senikaua siin võitlen haigusega nii kuis jaksan ja loodan, et peagi saan terveks!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar