Esmaspäev, 18. jaanuar 2016

Neli nädalat möödas - aeg lendab!

Neli nädalat on siis möödas sellest, kui registreerisin konkursile ja alustasin pisut tõsisema trenni ning toitumise jälgimisega. Üks pisike tagasilöök oli viirushaigus, mis tegi pea nädalaks ajaks trennivõimetuks. Tänaseks olen juba üsna hästi kosunud ja saan taas oma trennidest maksimumi võtta. Huvi pärast lõin kokku minutid, kui palju olen ma selle nelja nädalaga trenni teinud - 1075 minutit, mis teeb peaaegu 18 tundi. Mida ma täpsemalt teinud olen, sellest annab ülevaate järgnev tabel. Mulle meeldib excelisse tabelina igasugu andmeid sisestada - annab hea ülevaate. 


Nagu näete, siis pühapäeval käisingi ka jumpingus. Lähemalt räägin sellest mõnes järgnevas postituses. See nädal sai kirja pandud 2 jumping trenni ning üks EMS trenn. Jumpingusse pühapäeval arvatavasti siiski ei jõua, kolmapäeval aga küll. Kolmapäeval teebki trenni Enely, kellega siis ilmselt suhtlen ka natukene pikemalt ja paneme ka edasised trenniajad pikemalt juba ette ära. 

Järgnevad nädalad kulgevadki trenni osas pisut teisiti kui esialgu oli plaanis, kuna sain võimaluse külastada konkursi lõpuni Hafitclub-i. Plaanin käia kaks korda nädalas jumpingus ja võimaluse korral ka kaks korda EMS trennis. Kuna Jumping on põhiliselt aeroobne, siis kodus ma enam nii palju aeroobset ei kavatse teha, vaid keskendun pigem jõuharjutustele. Seega insanity MAX30 trennid jätan ära (vähemalt need, mis aeroobse iseloomuga) ja jätkan kodus 21 Day fix extreme trennidega. Täna aga tuli mul järsku mõte käia MyFitnessis proovitrennis. Õhtul oli Bodypump ja sinna ma siis suundusingi. Vahelduseks väga hea, mulle meeldis. Raskusi oli algul veidi keeruline valida, aga hetkel tundub, et tegin suhteliselt õiged valikud. Siiski usun, et homme on lihased valusad, sest tegelikult olid täna juba rinnalihas ja jalad hellad (ilmselt pühapäevasest).

Toitumisega jätkan endistviisi. Kaloreid ei loe, põhiliselt jälgin, et saaksin iga toidukord valku ja et süsivesikutega ei liialdaks. Lõuna ja vahepalad võtan tööle alati kaasa. Teen tervislikke valikuid ja patustada püüan võimalikult vähe. Täna näiteks lihtsalt tuli šokolaadiisu peale (seda pole küll ammu juhtunud) ja sõin ära kaks tükki tumedat šokolaadi. Pärast kõht valutas ja oli paha olla. Õnneks läks ruttu üle, aga šokolaadiisu sai kustutatud! Viimased päevad on olnud põhitoit kala ja vaikselt hakkab juba üle viskama, aga õnneks saabki varsti otsa. Siinkohal lisaksin siis ka pildi oma lemmikvõikudest, millest ma juba olen ka rääkinud. Need olid mul siis pühapäeval hommikusöögiks - näeb ju hea välja! :)



Mis siis muidu selle nelja nädalaga muutunud on? No eks ikka mõned numbrid on läinud paremuse poole ja enesetunne on hea. Tervisliku toitumisega on erinevad isud jäänud harvemaks (toitude ja magusa suhtes). Kuigi eile näiteks tuli pitsaisu. Pole siiamaani veel seda söönud, aga mõtlen, et ehk nädalavahetusel lubaks endale. Täpsemalt ma numbritest rääkida ei tahaks, jätan selle konkursi lõpuks. Mina pean oma lõpupildid ja mõõdud saatma 21-23 veebruaril, nii et sinna on veel aega.

Vahepeal aga ikka piilun peeglist ja vaatan kuidas üldpilt on ja teen ka mõne klõpsu.  Soovitan seda kõigil aeg-ajalt teha, sest siis on hiljem hea vaadata ja pilte võrrelda. Mõnikord olen vaatepildiga enam-vähem rahul, teinekord aga leian ikka mingi koha, mis kohe üldse ei meeldi. Aga ma olen üsna kriitiline ka oma välimuse suhtes.


Üks asi veel. Mul on tõsiselt hea meel, et meid on nii palju, kes sellest konkursist osa võtavad. Edu kõigile! Te kõik olete tublid! Tahaksin siiski kõigile osalejatele edasi anda ühe sõnumi - ärge tehke seda kõike ainult konkursi pärast, võtke seda konkursit kui oma elustiili muudatuste algust. See peaks aga jätkuma kogu ülejäänud elu! Ärge võtke oma eesmärgiks ainult need kaks kuud pingutada, vaid seadke endale ka pikem eesmärk - jätkata tervisliku eluviisiga kogu oma ülejäänud elu!

Ilusat nädala algust! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar