Teisipäev, 16. veebruar 2016

Eelviimane nädal, lõpp paistab

Ja juba ongi minul jooksmas konkursi viimane nädal, mis tähendab seda, et pean nädala lõpus tegema pildid ja võtma uued mõõdud, sest pean need hiljemalt 23ndaks ära saatma. 22 veebruar on plaanis käia ka MyFitnessis kehakoostise analüüsil. 

Eelmisest nädalast on aga kokkuvõte tegemata. Nagu ikka möödus nädal ulmeliselt kiiresti ja võib öelda et ka täitsa edukalt. Suutsin peaaegu terve nädal jälgida korralikult Fitlapi kava (alustasin teisipäevast). Pühapäeval oli ainult hommik kava järgi, aga ülejäänud päeva sõin ka pigem tervislikult. Trennist rääkides, siis sel nädalal oli mul kaks 40-minutilist EMS treeningut, kolm jumpingut, üks 30 minutiline EMS jooks ja üks jõusaalipäev. Täpsemalt siis tabelis. Nagu näete, siis suutsin reedel ka puhkepäeva teha. See tuli raskelt, aga ükspäev ma vaatasin tabelit ja avastasin, et eelmine puhkepäev oli ammu aega tagasi ja sundisin end puhkama, sest tean ju tegelikult, et see on vajalik.



Kolmapäeval võttis jooksmine ikka korralikult läbi. Unustasin rätikut küsida ja nägu lihtsalt tilkus higist. Siiski otsustasin, et proovin siis peale ka jumpingut teha. Teised olid juba alustanud, mina liitusin 5-10 minuti pärast. Tõesti oli kergem hüpata, nagu Enely ütles. Lihased olid jooksust juba korralikult soojad ja ei olnud nii kanged nagu tavaliselt trenni alguses on. Pärast tundsin end superhästi.

Laupäeval tegin EMS-is jälle nii, et enne jõutreening ning hiljem jooks. Panin sama tempo ja kalde nagu tavaliselt, aga no mitte kuidagi ei jõudnud joosta. Lõpuks tegin lihtsalt 13 kraadise kaldega kiirkõndi. Küsisin Elise käest, et mis jama on, ma tavaliselt ju jõuan. Siis Elise ütles, et ega ta ei imesta, sest enamus lihasgruppidel impulsid peaaegu põhjas ja keeras aparaadi minust eemale, et ma numbreid ei näeks (eks ikka naljaga). Ühesõnaga tegi mulle ühe parajalt raske trenni.                                   
Laupäeva õhtul läksin Tallinna kallimale külla ja tegime õhtul koos lillkapsapõhjal pitsat. Üldiselt olid kogused fitlapi retsepti järgi, aga lisasime peale ka sinihallitusjuustu ja vabavarast šampinjone. Tegime kümnekordse minu koguse, sest õhtul tulid ka külalised. Alguses tundus põhja tainas liiga vedel, aga kuna polnud varem teinud, siis eeldasin, et ju siis peabki nii olema. Ja tõesti küpses põhi ahjus kenasti kuldpruuniks ja krõbedaks. Väga maitsev pitsa sai ja kindlasti teeksin seda veel. 

Pühapäeval magasime une mõnusalt täis. Ärkasime ja tegime ühe korraliku juustuse pudru kaerakliidest. Kui kõhud täis, ootasime veidi ja hakkasime jõusaali poole sättima. Läksime läheduses asuvasse mustamäe keskuse MyFitnessi. Mina siis kasutasin proovitrenni ära. Enne trenni otsisime aga kava, mida võiks teha. Otsustasin teha SELLE kava esimest päeva, ehk siis rind ja selg. Päris mõnus oli ja järjest rohkem tekib mul ikka tahtmine jõusaalis hakata käima. Ilmselt alguses kasutaksingi fitnessi treeningkavasid, tunduvad täitsa asjalikud. 


Peale jõusaali läksime kohe kinno ja kuna kõhud olid ikka päris tühjad ja vahepeal ei olnud aega süüa, siis võtsime nachosid. Mitte just kõige targem tegu ehk, aga vahepeal ju võib. Igal juhul oli üks mõnus ja väsitav valentinipäev. 

See nädal on ka trennigraafik paigas ja toitun ikka fitlapi kava järgi. See hakkab mulle järjest rohkem meeldima ja kindlasti kasutan seda ka edaspidi. Milline siis menüü välja näeb? Tänane päev siis veidi täpsemalt:

Hommik:
Piimaga keedetud täisterakaerahelvestest puder metsmaasikate, kohupiima ja meega (332kcal, süsivesikuid 36,2g, valke 34,3g, rasvu 6,21g)

Lõuna:
Tatrajahus paneeritud kanafileeribad tomatikastmega + paprikas + pomelo (392kcal, süsivesikuid 45,3g, valke 28,6g, rasvu 12,2g)

Vahepala:
Kohupiim kirsside ja kookoshelvestega (342kcal, süsivesikuid 22,9g, valke 37,3g, rasvu 12,2g)

Õhtusöök:
Salat (kanafilee, hapukoor, kurk, õun, mandlid) + jassi seemneleib (362kcal, süsivesikuid 29,2g, valke 27,8g, rasvu 16,6g)

KOKKU: 1430kcal, süsivesikuid 134g (36,3%), valke 128 (34,8%), rasvu 47,2 (28,9%)

Täna ootab mind õhtul üks põnev fotosessioon ja peale seda teen kodus trenni (õlad + jalad). 








4 kommentaari:

  1. Nii aktiivne inimene peaks VÄHEMALT 1800kcal tarbima..Kurb, et te ei tea veel seda, tundute toitumise osas nii haritud :)

    VastaKustuta
  2. Jah, ma tean. Ise olen ka imestanud, kui näen kuidas inimesed söövad isegi alla 1000kcal päevas ja samas teevad trenni. Hakkasin jälgima fitlapi kava ja panin eesmärgiks kaalu langetamise, sest mõne kilo sooviks veel alla saada. Sisestan iga päev ka nutridatasse toidukorrad, et oleks parem ülevaade. Trennipäeval siis kuni 1500kcal. Kartsin ka alguses, et ehk on kaloraaž liiga väike ja arutasin seda fitlapi treeneritega ja nemad arvasid, et ka minu trenni intensiivsuse juures on see kava okei, aga kui märkan, et kaal langeb liiga järsku, siis tuleks koguseid tõsta. Senimaani pole seda juhtunud. Ilmselt paar nädalat veel olen defitsiidis, kuid siis muudan eesmärgiks kaalu säilitamise. Siis peaksid kogused kohe palju suuremad olema :)

    VastaKustuta
  3. Fitlap on tore, aga kurb, et selle kcal on paljudel alla baasainevahetuse, usun, et ka sinul. Pikaajalised jälgijad sellest välja tulla ei saagi, sest iga üleliigne amps hakkab kaalu tõstma.

    VastaKustuta
  4. Olen nutridatasse ka löönud kogused sisse ja pole alla baasainevahetuse kordagi olnud.

    VastaKustuta