pühapäev, 22. juuli 2018

Mis mind motiveerib? Mis on raske? Kas mees on? Ehk vastused Sinu küsimustele!

Heihei! On aeg võtta küsimused kokku ja anda lubatud vastused. Nagu arvasin, siis enamus küsimusi tulid fitnessi teemal, aga olid ka mõned isiklikumad - need jätame viimaseks.

Kas on dieedis midagi, mis on raske?

Seekordne dieet ja ettevalmistumine erineb väga palju eelmisest korrast. Mul jäi nüüd üsna pikk vahe vahele ning selle ajaga suutsin oma kaloraaži üsna kõrgele viia. Tänu sellele on mul hetkel veel selline kaloraaž, et süüa saab palju. Kuna toidulaud on puhas, siis mahuliselt on toiduportsud ikka üsna suured. Otseselt ei tunne veel, et oleks raske. Hetkel on minu jaoks lihtsalt keeruline toidukordade jagamine päeva peale, kuna minu päevad on niivõrd täis sisustatud ja olen inimene, kellele ei meeldi niiöelda jooksu pealt süüa. Seetõttu olen mitmel korral õhtul avastanud, et 1000kcal on veel süüa, aga kell juba nii palju. Ma küll püüan süüa enam vähem kindlatel kellaaegadel, et oleks rutiin, kuid kahjuks pole see alati võimalik. Lohutan end sellega, et varsti tuleb puhkus ja saan sellele rohkem hakata tähelepanu pöörama. 

Mis värvi tulevad bikiinid?

Ma usunet need kes mind tunnevad juba teavad. Ütlen vaid nii palju, et bikiinid tulevad üliilusad ja minu lemmikvärvi erinevates toonides. Eile käisingi Tallinnas proovis ja olen ülipõnevil!



Mis mind motiveerib?

Praegu näiteks andis suure motivatsioonisutsaka eilne bikiinide proov. Ma mäletan, et ka eelmine kord, kui käisin õmbleja juures bikiine proovimas, tulin sealt tagasi täis motivatsiooni jätkata ja anda endast parim. Mõnikord vaatan eelmise võistlushooaja pilte ja saan sealt motivatsiooni. Tahan seekord teha paremini, saavutada paremat vormi. Muidugi ka teiste inimeste tähelepanekud ja head sõnad annavad jõudu juurde. Mitmed kliendid on minult esimesel kohtumisel küsinud, et kas ma tegelen jõusaaliga. Kui vastan jaatavalt, siis on öeldud, et välimuselt paistab välja jah, et ilus vormis keha. Sõprade ja pere toetus motiveerib. Kui ikka ütlevad Sulle, et oled nii tubli ja hakkaja, siis on tahtmine veel tublim olla. No ja mis siin salata, ka uued ja ilusad trenniriided on ühed korralikud motivatsiooni allikad. Kui saad selga panna ilusad ja hästi istuvad trenniriided, milles näed hea välja, siis tahaks kohe jooksuga saali minna. Ei, mitte selleks, et teistele näidata. Ikka enda jaoks. Trenniriided peavad minu arvates ikkagi eelkõige olema mugavad, aga kui need on ka ilusad, siis see on lisaboonuseks. Siiski tunnistan, et ka minul on mõnikord motivatsioonikriis peal. Siin tuleb mängu distsipliin. Ma olen perfektsionist ja nõuan endalt palju ning kui mul on kindel eesmärk, siis ma näen selle eesmärgi nimel vaeva. Ma tunnen, et mul on teatud kohustus ka treeneri ees. Ta on mind enda alla võtnud ning ma pean seetõttu andma endast parima. Näiteks viimati seljapäeval ei suutnud ma lõpus paari harjutust randme valu tõttu teha ja mul oli kohutavalt halb tunne sellepärast. Järgmine päev aga rääkisin treeneriga, sain aru, et see on okei ja suutsin maha rahuneda. Mulle on ikka öeldud, et piitsutan end liiga palju ja peaksin puhkama ka. Ma püüan. Kuid samas ma tunnen ennast nädala lõpus ikka nii hästi, kui tean, et olen nii palju suutnud korda saata ja kõik planeeritud tegevused ära teha. 



Kust soetad endale trenniriideid?

Olen ka läinud seda teed, et enamjaolt tellin trenniriideid. Shoppamiseks pole lihtsalt aega ja internetist on tohutult mugav tellida. Siin on küll see risk, et ehk ei sobi, aga siis saab ju kellegile edasi pakkuda. Olen tellinud riideid ja jalanõusid sportsdirectist. Lemmikriided on tulnud aga gymsharkist. BetterBodies riided on ka nii ilusad, aga ka üsna krõbeda hinnaga. Kindlasti millalgi soetan ka sellelt firmalt endale midagi. Küsiksingi siin Teilt. Ehk oskate veel mõnd kohta soovitada, kust tellida ilusaid ja kvaliteetseid trenniriideid?



Mis toidulisandeid kasutan?
Räägin peagi sellest ka pikemalt. Hetkel on hommikul - ZBM (zink, magneesium, B-vitamiinid), Omega 3, C-vitamiin, Maca. Lisaks võtan hommikul teelusikaga mesilassaadusi - õietolm ja suir. Enne suuremat toidukorda võtan enzymedica seedeensüüme. Õhtuti enne magamaminekut võtan dr.Ohhira probiootikume. Kui varem mul ikka mõnikord ununes hommikuti vitamiine võtta, siis nüüd püüan olla regulaarsem. Tunnen, et juuksed on hakanud kiiremini kasvama, küüned samamoodi (lisaks on tugevamad), nahk on parem. 

Kas vlogimise peale olen mõelnud?

Ma olen selle peale mõelnud, aga hetkel on tõesti niivõrd kiire aeg. Ma tean, et see videode tegemine ja kokkupanemine võtab ikka päris palju aega. Juba blogis postituse kirjutamine on üsna aeganõdev ja seetõttu ma nii tihti ka ei kirjuta. Augustis puhkan kolm nädalat ja siis ma küll tahaksin rohkem Teile oma tegemistest teada anda ja erinevatel teemadel kirjutada. Videot ma siiski arvan, et ei tee. Kui siis võib-olla lihtsalt jutustav video. 

Kas mul on oma rind?

Nüüd siis rohkem isiklikumad küsimused. Seda on mult ikka küsitud ka varem ning vastus on jah, mul on oma rind.

Kas mees on?

Ei ole meest. Hetkel vallaline.

Favourite song at the moment?

Muusikaga seotud küsimused on alati nii rasked. Ma hetkel kuulan vähe muusikat, kuigi alati kui mõni hea lugu tuleb, mõtlen, et peaks seda rohkem tegema, sest heast muusikast saab niivõrd palju positiivset energiat. Ma armastan kuulata pigem rahulikku muusikat. Hetkel lemmiklugu nagu polegi. Seega jään siinkohal vastuse võlgu. 

Millega tegelen?

Ma arvan, et siin on mõeldud, et millega ma tööalaselt tegelen. Olen füsioterapeut Dorpat tervises. 


Selleks korraks siis kõik. Loomulikult võite ka edaspidi minu poole oma küsimustega pöörduda. Võite küsida ka nõu ja abi Aitan hea meelega, kui vähegi oskan. 

Ilusat nädala algust Teile, armsad! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar