neljapäev, 13. september 2018

Iluprotseduurid, fotosessioon ja kahe nädala kokkuvõte

Hei armsad lugejad!

Ma väga tahaksin siia rohkem kirjutada ja Teid enda tegemistega kursis hoida, kuid seoses võistlusteks ettevalmistamisega on minu päevad peaaegu et minuti pealt sisustatud ja vaba aega on väga vähe. Lõpuks kui see tekib, siis tahaks lihtsalt olla ja puhata. Puhkusel on ju ka tegelikult väga suur roll kaalulangetamisel. Kui ei saa puhata, on keha stressis ja kaal lihtsalt hakkab streikima. Viimane nädal ongi nii juhtunud ja sellel nädalal otsustasin tegeleda stressi maandamisega - rohkem aega iseendale, oma keha ja vaimu eest hoolitsemine, lihashooldus.



Tegelikult mõjub ka siia kirjutamine alati stressi maandavalt ja positiivselt. Saan oma mõtted koondada, teha kokkuvõtted, luua enda jaoks selgema pildi, kus ma hetkel täpselt olen. Seetõttu otsustasin täna maha istuda ja veidi aega pühendada blogile. Räägin lähemalt mis ma olen vahepeal teinud ning toon välja viimase kahe nädala kokkuvõtte seoses kehalise aktiivsuse ja prepi kulgemisega. 

Iluprotseduurid 

Minu jaoks on iseenda eest hoolitsemine üks hea viis kuidas tõsta tuju ja suurendada enesekindlust, rahulolu iseendaga. Kiire elutempo juures on see mõnikord üsna keeruline ja tavaliselt ma olengi väga laisk ilusalongide külastaja - ma lihtsalt ei leia kunagi sobivat aega. Naeran ikka mõnikord omaette, et ma pole ikka üldse naiselik naine. Enamus ajast sportlikud riided seljas, väga tagasihoidlik meik ja maniküür, juustes tihti kuivšampoon, sest iga päev ei taha juukseid pesta, kuid trenni teen ju ikka ning pärast trenni pole juuksed just kõige värskema välimusega. Teinekord aga sunnin ennast võtma aega iseendale - planeerin ühe pikema õhtu, kus käin pesus, koorin keha, kreemitan, teen juukse- ja näomaski. Kui rohkem aega, siis jala- ning kätevann ja hiljem kerge kodune maniküür-pediküür. Pärast on tohutult hea tunne. Lisaks võtab see kõik omajagu aega ning aitab mõtted toidult eemal hoida, sest ma ütlen ausalt - nälg on majas küll!

Kõiki iluprotseduure ma aga päris ise ei oska teha. Me kõik aga teame, et lisaks vormile on bikiinifitnessis oluline ka üldine ilu ja terve välimus - kogu komplekt! Seetõttu tahan võimalikult palju ka sellele panustada (ikka täismängu peale välja!) ja olen end professionaalide kätte usaldanud ja juba varakult ära planeerinud erinevad ilusalongide külastused. Nii hea tunne on enda välimusse investeerida ja praegu on see kõik seda ka väärt, sest tahan lavale tuua iseenda parima versiooni! Kuigi eks muidugi muul ajal on ka see seda investeeringut väärt, aga muul ajal ma tihtipeale lihtsalt ei raatsi. Igal juhul räägin siis lähemalt, mis ma teinud olen ning mis veel on plaanis.

Augustikuus võtsin ma üle pika aja jälle ette juuksurikülastuse. Käisin armsa Liisa juures Sasipea salongis. Eelnevalt me arutasime, mida võiksime minu juustega ette võtta, et nad oleksid võistlusteks võimalikult terved ja säravad. Armas Liisa ühtlustas minu juuksetooni ja triibutas väljakasvu. Viimati käisin juuksuris märtsikuus ja selle ajaga olid juuksed kasvanud umbes 4cm, mis on päris üllatav. Juukseotsi sai ka pisut lõigatud, aga minimaalselt, et säilitada pikkus. Lisaks tegi Liisa värvimise ajal mu juustele Protection Cheveux Complexe kolmeosalise hoolduse, mis kaitseb ja parandab juuksestruktuuri keemilise töötlemise ajal. Vahetult enne võistlusi külastan uuesti Liisat, et teha veel üks korralik hooldus, kuid siis juba teise eesmärgiga. Liisa armsad sõnad pärast protseduuri:  "Nagu kulda hoiaks käes!". Tõesti olid juuksed superpehmed ja ilusa läikega, tegelikult olen siiamaani väga rahul. 


Järgmiseks teemaks on kulmud. Mina nõustun, et kulmud on Sinu näo raam ja nende kuju ning välimus mõjutab väga palju sinu isikupära. Mina olen oma kulmud usaldanud armsa Kai kätte. Kail on oma ilusalong - Kai iIlustuudio. Tihtipeale võtan ma temaga ühendust viimasel hetkel ja tahan kohe aega saada, aga nende aegade klapitamisega on alati üks igavene jama olnud. Niisiis olen ma mõned korrad pidanud mujal käima ja no väga palju olen pidanud pettuma. Ükspäev tuli Kaiga jutuks, et äkki teeks hoopis püsimeigi. Miks ma küll varem selle peale pole tulnud. Lõppkokkuvõttes tuleb see ju palju odavam kui kuus korra käia kulme värvimas-korrigeerimas. Ja naha peal värv väga kaua ei püsi, eriti kui teed palju trenni ja higistad omajagu. Mõeldud ja tehtud. Täpselt nädal tagasi tegime ära. Olen hetkel küll väga rahul. Paari kuu jooksul lasen veel korra üle teha ja siis juba vaatab kaua tulemus püsib. Värv ja kuju on praegu igal juhul super ning olen ka palju komplimente juba saanud. Enne-pärast pilt ka. 



Küüned. Ma ei tea küll kui palju neid küüsi seal lava peal näeb, aga kui juba bling on, siis võiks ju ka küüned särada. Korralik maniküür ja ilusad küüned annavad samamoodi hea enesetunde ning kuigi neid võib-olla laval olles ei näegi, siis iseenda jaoks mõjuvad nad enesekindlust tõstvalt. Ja seda on laval vaja! Olen paaril korral andnud geelküüntele võimaluse ehk lasknud oma küüne peale panna geeli, kuid mõlemal korral on juba teise nädala möödudes hakanud maha kooruma. Mõtlesin, et annan veel ühe võimaluse. Lava peale tahaksin veidi pikemaid küüsi, kuid seekord katsetamise jaoks lasin taas vaid oma küüne peale panna. Töö juures ei saa väga pikki küüsi endale ka lubada. Seekord usaldasin oma küüned armsa Eleri kätte. Tema töid näeb SIIN. Vaatan siis kuidas püsivad. Senimaani olen rahul ja Eleri tegi tõesti oma tööd pühendumuse ja hoolega.


Enne võistlusi püüan nüüd ikka tihedamini naha ja juuste eest hoolitseda - regulaarselt juuksemask,  juukseotste õlitamine, keha koorimine ja kreemitamine, näo koorimine. Lisaks käin kaks korda nädalas rullmassaažis, millest räägin veidi lähemalt järgmisel korral.

Nädalavahetus maal ja fotosessioon

Septembri esimesel nädalavahetusel käisin taaskord maal akusid laadimas. Laupäeval käisin jooksin oma jooksuringi. Jooksu ajal tegin ära ka HIITi ehk siis 30 sekundit tegin harjutust (erinevad hüpped, mis tõstaksid pulsi üles) ja harjutuste vahel tegin poolteist minutit rahulikku sörki. Tegin 12 ringi ja siis jooksin oma ringi lõpuni. Kokku kulus poolteist tundi ja nagu ikka lõpetasin oma kardio lõõgastava ujumisega. Nii võiks iga päev kardiot teha!


Loomulikult sain ka taaskord aiasaadusi nautida. Otse kasvuhoonest korjatud magusatest tomatitest ja värskest basiilikust tegin tomatisuppi. Peale sain praadida ema korjatud puravikke. Hommikuputru kaunistasid õhtul aiast korjatud värsked mahlased vaarikad. Minu nõrkuseks on koduaia õunad. Neid lubasin ka endale natukene.


Pühapäeval oli ammu plaanis üks fotosessioon. Fotograafiks - Happy Emotions Photography. Võtsime pildistamiseks terve päeva. Käisime läbi kolm minu kodukandi lemmikkohta, kus on imeline loodus.

Piusa jõe ääres on üks võrratult kaunis koht. Neid kohti on tegelikult mitmeid, kuid just siin käies olen alati mõelnud, et see on ilusate piltide tegemiseks ideaalne koht. See koht jääb Piusa jõe ürgoru matkarajale. Läheduses asub ka Piusa Ürgoru Puhkekeskus. Kes pole seda matkarada veel läbinud, siis julgen soovitada! Tohutult palju ilusaid kohti, kus peatuda ja looduse ilu ning hääli nautida. Pildimaterjali saime siin omajagu. Nägin esimest korda elus siin ka jäälindu. Imeilus erksinine lind, aga oi kui kiire. Nii kiire, et pildile ei saanud. 


Edasi läksime Obinitsa järve äärde. Ma armastan seda järve, ausalt. Ma nii loodan, et millalgi tehakse ümber järve ka matkarada, sest selle ümber on nii palju kauneid paiku. Sellel suvel avastasingi uue koha järve ääres, kus pole küll just kõige mõnusam ujumas käia, kuid loodus on see-eest imeline. Lisaks on seal vaikne (autoga pääseb ligi kuid suurem tee jääb kaugele) ja üsna privaatne. Ideaalne koht kus käia näiteks joogat tegemas, piknikku pidada või lihtsalt vaikust nautida.


Kolmandaks kohaks jätsime Piusa. Õhtune päikesevalgus ja erinevates toonides liiv. Taaskord üks maaliline ja imeilus koht.










Päev möödus kiirelt. Natukene väsitas ka, aga jäin igati rahule. See pühapäev ilmselt vaatame koos fotograafiga pildid üle ja valime välja, mida alles jätta ja mis läheb kustutamisele. Klõpse sai ikka päris palju tehtud, ligi 1000 pilti. 

Nüüd siis aga natukene numbreid ka ehk siis 11. ja 12. nädala kokkuvõte.

11. NÄDALA KOKKUVÕTE

Keskmine kehaline aktiivsus (Level 3) - 135% (kõrgeim oli 260%).
Nädalas kulutasin 16 940 kcal, keskmine 2383 kcal (kõrgeim 2956 kcal).
Samme tegin kokku 93 083, keskmine 13 297 (kõrgeim (kõrgeim 25 134 sammu).
Magasin keskmiselt 6 tundi ja 54 minutit.
Tegin kokku 8 trenni, millega kulutasin 4625 kcal, keskmiselt 578 kcal (kõrgeima kulutusega trenn 919 kcal).

Nädala lõpus keskmine kaal 60,1kg , kaalulangus 30g.


Siin tõi pühapäevane päev keskmist aktiivsust veidi alla, kuna terve pühapäev oli kell lihtsalt kodus riiulil (fotosessioon), kuid 135% on siiski üsna hea. Unetundide koha pealt võiks jälle nuriseda. See nädal oli ühtlasi ka esimene nädal pärast puhkust tööl ja oli üsna väsitav. Meil on nüüd tööl uued põnevad masinad. Ühel päeval toimus neljatunnine koolitus, pärast mida aju lihtsalt kärssas, sest infot tuli korraga väga palju. Nädalavahetus maal aga andis jällegi uue energia. 

12.NÄDALA KOKKUVÕTE

Keskmine kehaline aktiivsus (Level 3) - 135% (kõrgeim oli 260%).
Nädalas kulutasin 17 037 kcal, keskmine 2434 kcal (kõrgeim 2839 kcal).
Samme tegin kokku 116 119, keskmine 16 588 (kõrgeim (kõrgeim 22 677 sammu).
Magasin keskmiselt 7 tundi ja 15 minutit.
Tegin kokku 10 trenni, millega kulutasin 4497 kcal, keskmiselt 450 kcal (kõrgeima kulutusega trenn 720 kcal).

Nädala lõpus keskmine kaal 59,4kg , kaalulangus 700g





See nädal oli raske. Võib vist öelda, et senimaani prepi raskeim nädal. Intensiivsed trennid, kusjuures nädala esimese poole trennid venisid ikka väga pikale ja mingi hetk tundsin, et murdun. Aga ei, püsti olen endiselt. Pidasin vastu. Nädal oli raske füüsiliselt, aga ka vaimselt. Tujud kõikusid, nädala lõpuks oli kaal kilo võrra tõusnud, näonahk oli korrast ära, pidevalt tahtsin süüa, imelikud isud. Reedel ma ei pidanud vastu ja sõin lisaks oma päevasele kaloraažile juurde ühe lohilo jäätise ja mõned riisigaletid. Selline energiakriis oli, et jube. Kurtsin ka treenerile oma patustamisest, sest tõsiselt piinlik oli. Treener lohutas ja ütles, et ju siis oli vaja ja peaasi et suudan end nüüd tagasi järje peale saada. Järgmine päev jäin toiduga oma kaloraaži sisse ja ei langenud niiöelda tsüklisse. Olin laupäeval aktiivne - päeva sisse mahtus kuuetunnine tööpäev, trenn, HIIT ja pikk kõnd (poolteist tundi). Pühapäeval käisin rullmassaažis, olin perega koos ja tähistasime õe sünnipäeva, käisin armsa sõbranna Marisega poseerimist harjutamas. Tegime pilte ja videosid. Keskendumisega oli ka see nädal raskusi. Tegin alati palju märkmeid, kui tuli meelde, mis tegema pean, sest muidu unustasin. Näiteks õe juures küsisin talt miskit. Õde ei kuulnud ja küsis üle, aga selle ajaga oli mul juba meelest läinud, mis ma küsisin. Olin väga tihti täiesti omas mullis.



See nädal on olnud tunduvalt parem. Pühapäeval tahaksingi teha ka selle nädala kokkuvõtte ja rääkida natukene kaalu kõikumisest, rullmassaažist ja selle mõjust. Nädala lõpp on jube kiiresti kätte jõudnud küll ja pärast seda nädalat ju ongi vaid kolm nädalat esimeste võistlusteni. Uskumatu. 

Laupäeval on mul Elvas väike õpituba, kus minu juhendamisel saab valmistada endale ühe ilusa käevõru. Jõuad veel liituda, kui on huvi - leiad ürituse SIIT. Lisaks on plaanis trenn ja pikem jalutuskäik. Loodetavasti saan minna loodusesse. Lisaks tahaksin jõuda Aurasse ujuma ning õhtul lasen endale natukene haiget teha ehk siis üks korralik lihashooldus. 

Tänaseks lõpetan. Kui on küsimusi, siis küsi julgelt. Igasugune tagasiside on samuti oodatud. Kallidpaid!

Ilusat peagi algavat nädalavahetust!  :)







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar