pühapäev, 6. november 2016

Ettevalmistused Eesti Meistrivõistlusteks, võistluspäeva hommik

Armsad lugejad. Täna võtan end kokku, koondan oma mõtted ja kirjutan Teile lähemalt eelmisest nädalavahetusest, mil toimusid bikiinifitnessi sügishooaja tähtsaimad võistlused - Eesti Meistrivõistlused kulturismis ja fitnessis. Enne aga kui liigume võistluspäevani, räägin natukene ettevalmistustest. 

Võtsin juba varakult paar päeva enne võistlusi töö juurest vabaks, et saaksin rahulikult oma juuksed-kulmud-küüned korda teha. 

Juba üsna varakult panin endale juuksuriaja Kaia juurde. Kaia töötab Tartu uues imearmsas salongis - Sasipea Salong. Juba nimi on nii armas! Kolmapäeval pärast tööd läksingi otse tema juurde, et oma juukseid pisut värskendada. Kaia juures olen ka varem käinud ja olen alati tulemusega rahule jäänud. Vahepeal olen aga ka teiste juures käinud ja seetõttu on minu juustes väga palju erinevaid toone. Iga juuksur ju teeb pisut teistmoodi. Seekord võtsin otsuse vastu, et Kaia jääb minu juuksuriks ja usaldan oma kiharad täielikult temale. Ehk saame lõpuks ka selle tooni ühtlasemaks. Lisaks värvimisele ja otste lõikusele tegi Kaia mulle ka keratiini hoolduse, mis pani juuksed veelgi rohkem särama. 


Neljapäeval külastasin taaskord Sasipea Salongi. Seekord käisin küünetehniku Angela juures, kes tegi mulle imekauni maniküüri. Tema töödega saate tutvuda FB lehel Angela Geelküüned. See lilla toon jäi lihtsalt imeilus! Ja võin Angelat ainult kiita, sest ta teeb oma tööd ülikorralikult ja pühendunult. 


Samal päeval käisin Kai Ilustuudios kulmude värvimises ja korrigeerimises. Kaid usaldan ma 100% ja võimaluse korral käin alati tema juures kulme korrigeerimas (tihtipeale aga meil ajad ei klapi, sest töötan väljaspool Tartut). Seekord värvis Kai kulmud hennaga ning otsustasime, et teeme tumedamad - sobib lavale paremini. Hennaga püsib kulmuvärv nahal tunduvalt kauem ja on pikemat aega mureta. Kai on ühtlasi minu üürikorteri omanik ja minu õe hea sõbranna. Ta on lihtsalt nii armas ja tore inimene ning oli valmis mind sponsoreerima. Aitähh Sulle!


Neljapäeval tegin viimase kergema trenni ülakehale ning käisime tüdrukutega veel Egle juures poseerimist harjutamas. 

Viimasel hetkel otsustasin, et tahaksin siiski ka pediküüris käia. Sain endale Hansen's Beauty ilusalongi reede hommikul kella 8ks aja. Eks ma ise tahtsin võimalikult varast aega, kuna juba kella 11st oli plaan hakata Tallinna poole liikuma. Vaatamata kergele vihmasajule ja halvale ilmale otsustasin ma salongi minna jalgrattaga - mis see väike vihm ikka teeb. Tagasi sain sõita aga paduvihmaga. Koju jõudes olin läbimärg. 

Tegin endale siis hommikupudru ja kohvi Tallinna tee peale kaasa, viskasin viimased asjad veel kokku ja oligi aeg minna. Reedese päeva toidud tegin eelmine õhtu juba valmis ja pakkisin ka need kaasa. 

Tallinnas võttis meid vastu minu sugulane Ave - suurimad tänud Sulle kõige eest! Minu armas ema tuli samuti mulle sel nädalavahetusel kaasa elama ja oli mulle igati toeks. 

Esimese asjana kui jõudsime, hõivasin tunnikeseks vannitoa, et kogu keha karvadest puhtaks teha - sest jah, see on vajalik. Seejärel otsustasime minna jalutama. Mina tahtsin minna toidupoodi, et osta endale miskit head ja paremat, mida lubada endale pärast võistlusi. Ma teadsin, et mind isutab leiva järgi (mis on kummaline, sest muidu ma pole just kõige suurem leivasööja), aga seda ma ostma ei pidanud, sest tellisin emalt oma lemmikut - ema enda küpsetatud puuviljaleiba. Poest ostsin Reese's komme, Ben&Jerry-se jäätise (olin ammu tahtnud seda järgi proovida), Hershey's cookies and cream šokolaadi (see jäigi söömata). Lisaks oli kindel plaan endale ka pisut veini lubada seega ostsime ühe pudeli poolkuiva punast veini ning kõrvale oliive, juustu- ja vorstisnäkke. Pühapäeva hommikuks tellisin emalt pannkooke ja oli kindel soov sinna peale saada ka maapähklivõid!

Aeg läks kiirelt ja oligi õhtu käes. Kuna eelmine kord sai grimm päris hea, siis otsustasin ka seekord samamoodi toimida. Seega oli vaja õhtul üks kiht grimmi peale kanda. Selleks tuli taaskord mulle appi armas Liis. Veel üks viimane koorimine ja oligi aeg rulliga üle kogu keha üle käia. Grimm jäi muidu üpris hea, kuid jala peal olid mul paar kriimu, mis jäid tumedamad. Läksin siis taaskord tekikoti sisse magama ja hommikut ootama. 

Äratus oli üsna vara - 5:30. Väga korralikult magada ei saanud, aga samas ei tundnud ka väsimust. Läksin pesin juuksed ja grimmikihi maha ning tegin eelneval õhtul valmis tehtud pudru soojaks, kõrvale suur tass kohvi. Nautisin seda mõnusat magusat pudruportsu ikka täiega. Pudru sisse panin hulga rosinaid, datleid ja banaani. Sama suure portsu võtsin ka lava taha nosimiseks kaasa. 


Kell seitse hommikul olid vapralt kohal armsad Liina ja Kätlin. Nendel oli sel võistluspäeval ülimalt suur ja tähtis roll, sest nende kahe naise ülesandeks oli mind ilusaks teha! Ma olen Teile ülitänulik! 

Liina on minule kui õde - hästihästi kallis ja armas inimene!!! Mul on nii hea meel, et ta oli nõus tulema mind ilusaks tegema. Reede õhtul käis ta ka veel minu juurest läbi, et silmameiki läbi proovida. Ta nii armsalt muretses ja pabistas, kas saab ikka hakkama. Lõpptulemusega jäime aga mõlemad väga rahule. Igal juhul, kel Tallinnas meiki vaja, siis julgelt soovitan - võta temaga ühendust FB lehel Makeup by Liina. Liina tuli minuga ka võistlustele kaasa ja aitas veel paari tüdrukut meigiga.

Juuste eest hoolitses Liina sõbranna Kätlin. Mul oli ammu plaanis, et teisel võistlusel tahaksin lokke. Ta nägi nii palju vaeva minu juustega, sest neid on ikka omajagu palju ja üsnagi pikad. Lõpptulemus oli üliilus! Mul on ainult natukene kahju, et ma sain lavale nii hilja ja lokid olid selleks ajaks juba omajagu alla vajunud. Siiski püsis soeng terve päeva üllatavalt hästi vastu ja lavapiltide peal nägid juuksed endiselt ju head välja. Aitähh Sulle, armas Kätlin! Kätlini töid saate samuti vaadata tema FB lehel - Kätlin Nedo Hair.  


Te olete lihtsalt SUPER ja veelkord suured suured tänud Teile! Järgmine võistlushooaeg kordame! 



Kui olime omadega valmis, siis viis Ave meid Salme kultuurikeskusesse. Olime seal kohal umbes 9 ajal, kui hakkas pihta registreerimine ja algas pikkpikk, väsitav ja sekeldusi täis võistluspäev, millest räägin lähemalt juba järgmises kirjatükis. 

Jätkub...





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar