pühapäev, 20. märts 2016

Before-After pildid

Hei! Pole tükk aega siia midagi kirjutanud, sest olin kaks nädalat puhkusel. Kui saan pildimaterjali, tuleb ka üks või isegi mitu pikemat postitust selle imeilusa reisi kohta. Praegu aga räägiksin veel BeFit konkursist. Nüüdseks on ilmselt juba kõigil pildid oma tulemustest saadetud. Olen ikka ka teiste osalejate tegemisi jälginud ja väga paljudel on superhead tulemused. Mul on selle üle ainult hea meel. Ülimalt tublid olete, naised! Siin on siis minu pildid. Keda huvitavad numbrid, siis võib lugeda minu eelmist postitust. 




Ise jäin küll vähemalt rahule. Eks need kaks nädalat puhkust, mil trenni ei teinud, on veidi vormi mõjutanud küll. Pigem mõjutas vormi ilmselt teistsugune ja ebaregulaarne toitumine, sest kõnnitud ja ringi liigutud sai küll palju. Juba reisi lõpupoole tekkis mul hirmus magusaisu ja sai ka šokolaadi söödud. Ega see magusaisu ära ei kadunud ja siiamaani veidi kimbutab. Koju jõudsin sõin terve tahvli 100 grammist šokolaadi ära. Seda juhtub ikka väga harva. Loodan, et nüüd kui saan toitumise jälle paika, kaob ka see painav magusaisu.

Ootasin juba väga, mil saaks taas trennidega alustada. Otsustasin, et teen veel hetkel kodus trenni ja alustasin uuesti 21 Day Fix Extreme kavaga. Samuti ostsin endale Fitlapi kolmekuuse kasutusaja, et ka toitumine oleks paigas. Esimene trenn oli ikka väga raske ja järgmised kaks päeva kõndisin nagu puujalg. Uskumatu kuidas kahenädalane paus võib mõjuda (tegelikult oli isegi veidi pikem paus). Järgmine päev läks veidi kergemalt, sest sai keskenduda ülakehale. Nädalavahetuseks tulin maale vanematele külla, sest polnud neid kaua aega näinud. Siin tegin eile hommikul kanal 11 pealt Egle Nabi trennispikri järgi trenni. Ei olnud üldse mitte kerge. Muidugi alguses kohe Egle ütles ka, et tuleb nädala raskeim trenn. Nädalavahetusega ma veel toitumist korda pole saanud, sest no ema oli ikka kõike head ja paremat vaaritanud. Minu lemmik - puuviljaleib. Siis kodune pasteet värskelt küpsetatud leivaga. Lisaks veel sõir, mida mulle meeldib meega süüa. No otsustasin siis, et söön siin oma isud täis, et saaks järgmine nädal ilusasti Fitlap kavaga alustada. Tööpäevadel pole sellega üldse mingit probleemi. Algab taas üks paras karbimajandus, aga olen sellega juba harjunud. 

Aprill-Mai plaanin osta Fitlife proovikuu ja hakkan seal jõusaalis ja rühmatrennides käima. Senimaani teen 21 Day Fix Extreme kava, lisaks ka veidi joogat. Jooga mõjub rahustavalt ja tõsiselt mõnus tunne on pärast. Alustasin Adriene 30 päevase Yoga Camp-iga. Kes soovib ühineda, leiab videod SIIT. Sobib ideaalselt algajatele. 

Algas kevad, seega imeilusat kevade algust Teile kõigile! Suvigi pole enam kaugel, seega naised, jätkake samas vaimus, et säilitada või parandada oma rannavormi! Minul igal juhul veel motivatsiooni jagub :)


Ja loomulikult tahaksin Teiega jagada imelisi uudiseid - sain 18. märtsil imeilusa pisikese printsessi Lisandra tädiks :) Nii ootan, millal saaks neid näha. Haiglasse ju külalisi hetkel ei lasta. Aga varsti varsti ilmselt näeb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar