neljapäev, 21. jaanuar 2016

Healthy Attitude Fitclub ja Jumping

Kui ma blogi pidamist alustasin, arvasin ma, et pole selles eriti järjepidev. Nüüd on mulle see täitsa meeldima hakanud, aga võib-olla ka seepärast, et nii palju on millest kirjutada. Täna mõtlesingi, et peaks jälle kusagilt otsast pihta hakkama, sest vahepeal on palju toimunud. 

Nagu ma olen juba maininud, sain konkursi raames võimaluse käia Tartus asuvas Healthy Attitude Fitclubis nii EMS kui ka Jumping treeningutel. Enely Sarapuu (klubi üks omanikest) võttis siis minuga ühendust ja rääkis natukene sellest pakkumisest ning edasisest plaanist. Enelyl on väga kiire elutempo ja algul tunduski, et kokkusaamine lükkub järjest edasi, aga minu jaoks lõppeb konkurss 21 veebruar juba. Polnud hullu, Enely pakkuski mulle kohe mõned ajad ja sain trennidega juba enne kokkusaamist alustada.

17. jaanuaril käisin siis esimest korda Jumping treeningus. Klubisse sisenedes tundus see algul harjumatult pisikene, kuid samas meeldivalt hubane. Mind võttis vastu rõõmsameelne Kärt Rebane, kes on üks treeneritest. Riietusruumid olid samuti üsna pisikesed, aga mahtus ilusasti ära. Kuna klubi on väikene, siis ühte trenni mahutataksegi maksimaalselt 10 inimest. Kärt võttis arvesse seda, et olen esimest korda ja trenni alguses tutvustas hüppetehnikaid. Oluline on mitte kõrgele hüpata (kuna tempo on suhteliselt kiire), hüppama peab täistallal ja kõige olulisem on kogu aeg jalgu alla suruda. Alakõht peab olema pingutatud ja ülakeha peab olema pisut ette painutatud. 

Põhiasjad selged, mis seal muud kui hüppama. Alguses olid rahulikud lood kuid järk-järgult intensiivsus tõusis. Lõpus oli paar lugu jõuharjutusi ja viimane lugu rahulikud venitused. Lahkusin ma klubist igati positiivselt meelestatuna!

Eile plaanisime Enelyga kokkusaamise ja panin end kirja ka Jumping trenni. Läksin pool tundi enne trenni kohale, et Enelyga veidi ka silmast-silma vestelda. Enely on nii rõõmsameelne ning positiivne inimene (muidugi ka teised klubi töötajad ja treenerid, kellega olen kokku puutunud on olnud väga sõbralikud, energilised ja positiivsed) ja tundus, et ta on ka ise motiveeritud sellest, et ma saaksin võimalikult maksimaalselt nende klubi võimalusi kasutades oma vormi parandada. Enely pakkus mulle välja erinevaid variante, kui palju mida võiksin teha. Tema arvas, et kuna ma olen suhteliset treenitud, siis võiksin EMS-i proovida kolmel korral nädalas - kahel korral jõuharjutused, ühel korral ainult jooksmine. Loomulikult ma olin sellega nõus. Lisaks tahaksin käia ka 1-2 korda Jumpingus. Samuti arvas ta, et võin mõnikord EMS-i teha 40 minutit (jooks+jõud+lümfidrenaaž). Küsisin kas saaksin mõne korra ka proovida EMS-i koos TRX-iga ja ta oli igati nõus. Kuna ajaliselt on minu trenniskäimine suhteliselt piiratud (sobivad ainult õhtused ajad), siis ma kahjuks ei saa nii, et iga kord on EMS-i ajal sama personaaltreener. Aga ehk ongi see just positiivne - tutvun erinevate inimestega ning kindlasti teeb iga treener omamoodi. 

Aitab nüüd EMS jutust, tänaseks teemaks on rohkem Jumping. Eile viis trenni läbi Enely ise. Olin juba varasemalt kuulnud, et tema Jumping trennid on intensiivsemad ning ootasin seda väga. Tõsi, võrreldes pühapäevase trenniga pidi palju rohkem pingutama. Higi voolas nii, et silmad kipitasid ja riided olid läbimärjad. Aga SUPERFUN oli! Mulle meeldis see, et kui liigutused läksid karmimaks, siis Enely tuli juurde ja ergutas, käis saalis ringi. Minule vähemalt andis see kohe powerit juurde. Nautisin trenni maksimaalselt. Kui võrrelda veel pühapäevase trenniga, siis ka trenni iseloom oli pisut teine. Palju oli HIIT põhimõttel ülesehitatud lugusid - mõnda aega olid väga intensiivsed ja tempokad liigutused, kus pulss läks suhteliselt kõrgele, vahepeal sai aga pulss alla toodud rahulike tasakaaluharjutustega. Pühapäeval oli aga tempo suhteliselt ühtlane. Trenni ülesehitus oli aga sama - lood läksid järjest intensiivsemaks, hüpped läksid kõrgemaks, lõpus olid jõuharjutused ja viimaseks looks venitused.

Peale trenni olin ikka korralikult läbi, aga samas tundsin, et trenn andis mulle palju positiivset energiat. Vestlesime ka peale trenni Enelyga veel tükk aega. Ka Enely ütles, et igal treeneril ongi oma stiil ja tasub proovida erinevaid, et saada vaheldust ja vaheldus on ju igal juhul hea. Eks näis kelle trenni ma järgmine kord satun. Igal juhul soovitan Jumping trenni kõigil proovida, sest veelkord - see on nii FUN! Enely saatis mulle ka mõned pildid endast. Küsisin blogipostituse ilmestamiseks. Ehk järgmine kord võtan ka oma kaamera trenni kaasa ja saan endast mõned pildid lasta teha. :)



Enely tutvustas mulle ka üht toidulisandit - tervisliku suhtumise kohv, mis pidavat ohutult pärssima söögiisu. Tegemist on ravimivaba toidulisandiga, mis on valmistatud erinevate taimeekstraktide segust. Tervisliku suhtumise kohvi kasutamine koos tervisliku toitumiskavaga aitab kehal ohutult söögiisu pärssida ning stimuleerib keha põletama rasvu ja kaloreid. Tervisliku suhtumise kohvi antioksüdantsed omadused tekitavad termogeneesi (sooja tootmist), mis omakorda suurendab rasvade ainevahetust. Kroom suurendab süsivesikute põlemist ja kiirendab ainevahetust. Harilik ženšenn aitab dieedi ajal energiataset hoida. (Info võetud klubi koduleheküljelt)

Millest kohvi koosneb - 70 mg kaltsiumi; 250 µg kroompikolinaati; 700 mg patenditud taimesegu: rohelise tee lehe standartne ekstrakt (180 mg antioksüdantseid polüfenoole, 90 mg epigallokatehhiingalaati [EGCG], 50 mg looduslikku kofeiini), hariliku ženženni standardne juur; 2 g toidu kiudaineid.



Enely rääkis, et sellest kohvist saidki tema äriideed alguse ja ta andis mulle ka ühe terve karbi proovimiseks. Ühes karbis on 18 väikest pakikest kohvipulbriga. Õpetuses on soovitatud pulber lisada 100ml veele, kuid Enely soovitas siiski panna vähem vett - umbes 50ml. Igal juhul eile hommikul proovisin selle kohvi ära. Maitselt meenutas ta Nescafe 3in1 kohvijooki, kuid veidi vähemmagusam. Muidu oli kohvi ikkagi suhteliselt magus (magusust annab roosuhkur) ja minu jaoks veidi harjumatu, sest muidu joon kohvi ilma suhkruta. Kuna minu põhieesmärk ei ole kaalulangetamine, siis soovitas Enely mul seda juua ülepäeva või isegi veel harvem. Kohvi pidi ka keskendumisvõimele hästi mõjuma.

Varsti teen ka põhjalikuma postituse EMS treeningutest, kus olen juba kahel korral käinud. On millest rääkida.

Eilsest on siis ka kõikide võistlejate "enne" galerii hers ajakirja koduleheküljel olemas. Vaata pilte SIIT. Mina olen siis number 72 :)

Lõpetuseks tahan veel öelda kõigile, kes minu tegemisi-toimetamisi jälgivad, et võite julgelt mulle kirjutada kui soovite midagi küsida või ehk soovite hoopis mulle mingis osas nõu anda. Kindlasti vastan Teile! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar