reede, 13. mai 2016

Piknik ja eilne trennipäev

Lubasin, et annan endast natukene tihedamini märku. Siin ma nüüd olen ja püüan jälle miskit kirja panna.

Kolmapäeval käisime siis piknikul. Kuna väljas oli suhteliselt tuuline siis esialgse plaani minna emajõe äärde matsime maha ja istusime hoopis minu aias. Kuna tuuli oli jahe, siis võtsime pleedid ka kaasa. Nii me siis istusime, lobisesime tekid ümber ja nautisime häid sööke. Piknikuks jätsin ma kaks toidukorda. Alustuseks siis tortillarull omletiga - see oli mul mõeldud õhtusöögiks. Vahepeal istutasin ära salatitaimed ja kastsin oma pisikest vahvat maitsetaimepeenart. Nädalavahetusel lähen veel taimede otsingule Tartu turule. Tahaksin kindlasti suvikõrvitsat ja ehk õnnestub mul saada ka karulauku. Olen sellest taimest palju head kuulnud. Praegu istutasin tavalised salatitaimed, aga tahaksin ka frillist panna. Üks aasta kasvatasin seda ja kusjuures väga hästi kasvas väljas - ei läinud nii kiirelt mõruks kui tavaline salat ja on mõnusalt krõmpsuv. Kui taimi ei saa, siis ilmselt panen seemnest maha. Tahaksin lisaks veel ka mingit münti. Hetkel kasvab šokolaadimünt, maasikmünt ja tavaline münt. Münti on hea smuuti sisse panna, annab mõnusalt värske maitse. 

Kui taimed said istutatud asusime magustoidu kallale, milleks oli õuna-rabarbri kook. See siis minu hiline õhtusöök. Niristasime peale ka walden farmsi pannkoogisiirupit, aga selle koogi peale ta nii väga hästi ei sobinudki minu arvates. Eile sõin sama kooki ilma siirupita ja maitses paremini. Pikapeale hakkas meil jahe ja kolisime tuppa, tegime teed ja lobisesime veel natukene. Mõnus õhtu oli igaljuhul. 


Eile oli mul siis niiöelda kergem jalatrenn. Biitsepsile oli raskem trenn kavas. Hommikul panin kiiruga asju kokku ja trennivihik jäi maha. Telefonis oli kava olemas ja hakanud kodunt läbi käima, ikka otse töölt trenni. Ma ei tea miks, aga kuidagi oli meeles, et tegin eelmine kord biitsepsit 8kg hantlitega. Võtsin siis seekord 9 kg, neli kordust tegin ära ja siis vahetasin ikka ümber. Täna hommikul vaatasin märkmikust, et olin hoopis kuuestega teinud, kergemal päeval alustasin seitsmestega. Aga 8 kg oli paras, sest teised kaks seeriat sain kõvasti pingutades 12 kordust kätte. Biitsepsile oli ka teine harjutus - biitsepstõste kangiga (15kg). 

Peale trenni oli nagu ikka väsimus peal ja siis ma olen kohe kuidagi eriti aeglane. Saun on peaaegu et kohustuslikuks saanud ja kui ma sinna lähen "korraks" siis ikka kipun pisut kauem olema, sest nii mõnus on. Tihtipeale olen saunas täiesti üksinda ja siis kasutan võimalust ja viskan lava peale täitsa pikali. Koju kõnnin tavaliselt jalutades ja nii ma siis jõuangi tuppa kusagil poole 9 ajal. Süüa hakkasin ka tegema alles poole 10 ajal ja nii ma siis lõpetasin oma õhtusöögi alles poole 11 ajal. Nagu aravata oli, siis minu plaanist see nädal oskuslikumalt aega planeerida ja varem magama minna pole senimaani midagi välja tulnud. Õhtuks sõin ma veiseburgerit. Kuna ma saia ei tahtnud, siis asendasin selle punase riisi vastu. Pihvid olin nädalavahetusel valmis teinud ja sügavkülma pannud, sest hakkliha hakkas aeguma. Nagu ikka panin pihvide sisse ka peeneks hakitud shampinjone. Värskelt tehtud pihvid saavad vist ikka paremad kui sügavkülmast võetud, aga samas maitse oli ikka hea. Kõrvale tegin siis värske salati. 




Mulle tundub, et minu blogist on vaikselt saamas toidublogi, sest enamus pildid on söögikordadest ja ka jutt kipub rohkem toitumist puudutama. Aga püüan ikka trennist ka rääkida ja üldisest arengust. Vormipildid siiamaani tegemata ja mõõdud võtmata, aga püüan võimalikult ruttu ikka sellega ka tegeleda. 

Nüüd aga lõunasöögiaeg, kõht juba vaikselt koriseb. Peale tööd ka trenni ja varsti juba saabki reede õhtut nautida.

Ilusat nädala lõppu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar