teisipäev, 3. mai 2016

Aeg lendab ehk kuhu kadus eelmine nädal?

Uskumatu ikka mis kiirusega see aeg lendab. Selline tunne on nagu eelmine nädal oleks lihtsalt vahele jäänud. Tahtsin ammu juba siia kirjutada, et väikse ülevaate anda oma tegemistest, aga siiamaani oli see ainult mõtteks jäänud. Nüüd siis mõtlesin kokku võtta ja kirjutada natukene eelmisest nädalast (nii palju kui on meeles). 

Kuidas siis eelmine nädal möödus? Trenni ja toitumise koha pealt võib öelda, et täitsa hästi. Siiski on mind viimasel ajal kiusanud stress, aga loodan, et see möödub peagi. Eks tuleb rohkem keskenduda sellele, mis on positiivne ja negatiivsest mitte välja teha. Kerge öelda, raske teostada, aga annan endast parima. 

Eelmine nädal oli nagu ikka - E,T,N,R jõusaal. Iga kord kulub mul trennis koos soojendusega umbes poolteist tundi. Trenni lähen otse töölt ehk siis natukene peale kella kuut jõuan saali. Koju aga jõuan alles poole 9 ajal, sest istun peaaegu alati ka mõnda aega saunas - see on nii mõnus lõõgastus pärast trenni. Kolmapäeval oli trennivaba päev. Mul isegi mitte ei tule meelde, mis ma sel päeval tegin. Nädalavahetusel käisin rühmatrennides - laupäev Bodybalance ja pühapäev BodyART. Mõlemad on supermõnusad trennid ja esmaspäeval imestasin, et isegi kõhulihas annab kergelt tunda. 

Neljapäeval käisin Tallinnas Invamessil. Hommikupoolik oli seetõttu vaba ja sain varakult oma trenni ära tehtud. Mõnus on tegelikult hommikuti trennis käia, kuid siiski tunnen, et õhtuti on mul jõudu ja energiat rohkem. Jah, peale tööd küll alati mõtlen, et kuidas ma selle trenni ära saan tehtud, aga kui hakkan tegema, siis tuleb see jõud ja energia kusagilt peidust välja. Tallinnasse võtsin kaasa kaks toidukorda - puding banaani ja kookosega ning proteiinibatooni puuviljadega. Pudingu sõin Tallinnasse minnes bussi peal. No tõesti ei meeldinud, kuna oli liialt magus. Kasutasin šokolaadimaitselist, võib-olla mõni teine on parem. Batoonid ka mulle tegelikult ei maitse, kuid seda oli hea lihtne kotti pista ja kaasa võtta. Selle sõin siis ära tagasiteel, kõrvale veel ka ploomid ja mandlid. Hilise õhtusöögi sõin kodus ja selleks oli galett hummuse ja kanalihaga. 

Eelmine nädal sai ka Fitlapi keskkonnast mitmeid uusi retsepte katsetatud - juba mainitud puding, suvikõrvitsakotletid juustuga, pannkook singi ja juustuga, lõhesupp, veiseburger, heeringas kartuliga, pastasalat pestoga, kana-tatra roog. Mõned toidud said ka pildi peale jäädvustatud. Nagu juba mainisin, siis puding mulle ei meeldinud, aga teiste roogadega jäin igati rahule ja mitmed juba ka lemmikuks saanud. 

Suvikõrvitsakotletid juustuga
Kõrvale sõin tomatisalatit ja punapeeti, mis mõlemad vabavarast. Supermaitsev! Suvikõrvits on üldse mul üks lemmikumaid köögivilju, teine vaieldamatu lemmik on paprikas. 


Pannkook singi ja juustuga
Tõsiselt maitsev retsept, mis oli mul eelmine nädal lausa mitu korda menüüs. Pannkook valmib odrajahust ja on supertoitev. Vahele panin mina kanasinki ja philadelphia toorjuustu. Lisaks veel hulganisti vabavara - paprika, tomat, kurk, jääsalat, marineeritud kurk. 


Krepid kohupiimakreemi ja vaarikatega
Esimest korda proovisin seda retsepti maal vanemate juures ja seal saigi see minu üheks suureks lemmikuks ja samamoodi on mitmeid kordi juba menüüs olnud. Kuna vaarikaid mul polnud, siis kasutasin kirsse. Vahele panin Valio kohupiimakreemi, mida maitsestasin veel natukese kaneeli ja kardemoniga. Kõht saab meeldivalt täis ja magusaisu rahuldatud. 


Veiseburger
Lõpetan veiseburgeriga, mida samamoodi kindlasti kordan. Kuna hakkliha kogus oli suhteliselt väike, siis ühe korra riivisin juurde suvikõrvitsat ning teisel korral lisasin peeneks hakitud shampinjone. See seentega variant sai väga maitsev. Kuna tahtsin burgeri vahele ka juustu, siis selle pätsasin teisest retseptist. Pühapäeval käis õde külas ja pakkusin temale ka burgerit. Sõi ära ja kiitis kui hea ja toitev. Esmaspäeval oli ka algselt plaanis teha burgerit, kuid sõin leiva hoopis lõhesupi kõrvale ära, sest kõht oli nii tühi. Õhtuks jäi siis hakkliha ja vabavara. Tegin nendest ühe mõnusalt vürtsika vokiroa. Tšillihelbeid sai küll natukene palju kuna otse purgist valasin, aga mulle meeldis. Silmad ja nina märjad nautisin vürtsikust. 





Mis muutused siis on toimunud? Kehakaal on kenasti langenud, nii nagu peab. Kolme nädalaga on kaal läinud 58kg pealt 56,1kg peale. See nädal luban endale ka ühe patutoidukorra. Ilmselt saab see olema emadepäeval, ehk siis nädala lõpus. Treener Rene andis lootust, et võib-olla järgmisest nädalast tõstame veidi kaloraaži. Tegelikult ma loodan küll, sest eelmise nädala lõpp oli küll nälg majas. Võib-olla valisin valed toidud või ei söönud piisavalt vabavara või ei joonud piisavalt vett (seda ma ei usu). Ei tea mis oli see põhjus, aga kõht oli koguaeg tühi. Võib-olla lihtsalt energiakulu suur aga kaloraaž väike ja mingi aeg tuleb piir ette. Selle nädala alguses olengi siis valinud menüüsse sellised söögid, kuhu saab hulga värsket kraami lisada ja mille portsud on suuremad ning täidavad kõhtu paremini (supid, salatid). Täna päeval oli juba täitsa hea, kõht püsis ilusasti täis, aga nüüd õhtul peale trenni oli küll kõht jubedalt tühi. 

Vahepeal mainiksin ära, et ma sain lõpuks korterisse miniahju. Eile õhtul nägin vaeva ja sättisin köögis asju ümber, et see ahi siia ülipisikesse kööki ära mahutada. Tundub, et sain ahjule päris mõistliku koha ja ei võtnudki üldse palju ruumi ära (varem olid selle koha peal muud köögimasinad, aga leidsin neile parema koha). 



Nüüd siis olen valmis erinevaid ahjuroogasid katsetama, samuti küpsetisi. Enne proovin lihtsaid retsepte, et ahju tundma õppida. Täna õhtul siis tegingi tortilla põhjal pitsat. Ahi toimis täitsa hästi, aga homme ilmselt katsetan uuesti, sest põhja ei saanud piisavalt krõbedaks. Maitses aga ülihästi! Ammu juba isutas pitsa järgi. Õnneks mul vist piisavalt palju iseloomu ja ei läinud välja pitsat sööma vaid püsisin 100% kavas ja kannatasin ära kuna ahi kohale jõuab. Tegin pitsast ühe kiire pildi ka. Ega mul kõht päris täis ei saanud sellest ja näksisin kõrvale veel vabavara - paprikas, tomat, kurk. 



Homme on plaanis teha niiöelda vormipildid. Tegelikult pidin need juba ammu tegema, aga olen kogu aeg edasi lükanud. Kuna jõusaali ei lähe, siis peaks aega olema rohkem. Piltide pealt on hea arengut vaadata. Ahjaa, mõõdud pidin ka võtma. Kirjutaks veel, aga pean vist siiski teki alla pugema, sest muidu jääb jälle uneaeg lühikeseks.

Headööd! 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar