laupäev, 4. juuni 2016

Nädala trennid, esimesed lõuatõmbed, poseerimine

Taaskord on üks nädal lõpule jõudmas. Uskumatu, et juba ongi juuni. Kes ei tea, siis esimene juuni oli kleidikandmise päev. Mina seda hommikul riideid valides kusjuures ei teadnud, kuid kuna oli trennivaba päev ja sain peale tööd otse koju minna, siis panin seeliku selga. Vaat kui õige valik sai tehtud, sest usun, et seelik läheb ka arvesse! 

Nädala trennid läksid suurepäraselt kui välja arvata see, et iga päev oli jubedalt palav. Jõudu aga jagus, raskusi sai tõstetud ja üldine enesetunne oli ka õnneks hea, kuigi kurk on endiselt kähe. 

Neljapäeval tegime koos Liisuga trenni. Kavas oli jalad, alaselg, biitseps ja triitseps. Palusin Liisul ka mõned pildid teha blogi jaoks - aitähh Sulle! Olgem ausad, ega need pildid ilusad küll ei saanud, aga selles polnud Liisu süüdi. Trennipäevast lugeda ja pilte saate vaadata SIIT. Olen Fitlapi blogisse kirjutanud igapäevaselt, sest hea on oma mõtteid kirja panna ja seal on käimas ka "blogi challenge II" ning loomulikult oleks mul hea meel miskit võita. 


Võitudest rääkides, siis ükspäev tuli mulle meili peale kiri, et olen umami poest võitnud 30€ väärtuses komplekti umami tooteid grillimiseks. Ma olen suur umami poe fänn ja mitmeid tooteid sealt endale korduvalt proovinud. Loosimises osalemiseks pidi nende koduleheküljel www.umami.ee tooteid kommenteerima. Homme saan paki kätte, ootan juba põnevusega, mida see komplekt sisaldab. Täna hakkasin mõtlema, et olen uskumatult palju sellel aastal võitnud - sain tasuta käia Hafitclubis, tasuta fotosessioon, trennikindad, ajakirja aastatellimus, raamat "101 rasvapõletuse trenni- ja dieedistrateegiat" ja nüüd siis see umami toodete komplekt. Põnev!

Ühe video jõutõmbest jagan küll. Neljapäeviti on kordused suured (3 seeriat ja 12 kuni 15 kordust) ja hetkel on raskuseks 57,5kg. Suureks probleemiks on haarde nõrkus ja no palavate ilmadega lähevad ka käed ruttu märjaks ja kang kipub käest ära libisema. 

Reedel oli võimalus hommikul trenn ära teha, sest läksin Tartusse seminarile, aga see algas alles pool üks. Leppisime Eglega kokku, et saame Myfitnessis 9 paiku kokku ja vaatame üle bikiinifitnessi poosid. Olen küll internetist vaadanud uusi poose ja isegi püüdnud järgi teha, aga ikka on hea, kui keegi kogenum ütleb täpselt, mida teha. Uskumatult raske on nende pooside sissevõtmine ja hoidmine. Võib öelda, et juba see harjutamine oli omaette trenn. Egle andis ka soovitusi harjutuste ja toitumise osas. Egle arvates on minu proportsioonid head ja näeb potentsiaali küll. Tegime ka mõned pildid poosidest. Vaatasin siis pildid üle ja kvaliteet ei ole kiita, viimasel ajal üldse ei taha fotokas koostööd teha. Ilmselt teen kodus ka ühe pildiseerija, sest seal mul päris hea valgus + lisavälk. Vähemalt on mul nüüd pilt silme ees, millised poosid peavad olema. Küljepoos näiteks on ikka üks paras väänamine küll. Mis seal muud, kui tuleb hakata vaikselt harjutama, et poosid tuleksid välja võimalikult loomulikult, samas peab õppima üheaegselt kogu keha lihaseid pingutama. Lisaks peab õppima poseerima ilma peeglita. See aga on väga raske, päris hea kehatunnetus peab olema. Edaspidi harjutan kindlasti kontsadega poose, sest siis on kindlasti tunnetus hoopis teine. Siin siis mõned pildid.






Pärast Eglega kokkusaamist tegin ära ka oma selgõlgrind trenni. Mõtlesin, et mis seal ikka – proovin kas jõuan lõuga tõmmata. Lausa kaks õiget lõuatõmmet tuli ära! Ma olin ise ka hämmingus. Ilmselt oleks ka kolmas ära tulnud, aga ma vist lihtsalt erutusin nii palju juba sellest kahest, et edasi tegin toega. Trenn oli päris väsitav, sest tempo oli peal. Pidin tunni ajaga ära jõudma teha, sest pidin veel enne seminari kodus söömas käima. Kõhulihase jätsin nädalavahetuseks. Seminaril olles tundsin juba, kuidas seljalihas annab märku. Täna juba natukene rohkem, aga õnneks ei midagi hullu. 

Tänane päev on möödunud rahulikult. Hommikul käisin jooksin pea 50 minutit ja tegin lisaks kõhulihaseid. Mõtlesin, et kuna täna on rohkem aega, siis jäädvustan ka oma kõik toidukorrad ja kui aega saan teen üle pika aja jälle ühe postituse stiilis full day of eating. Kaloraaži ei hakka välja tooma, aga retsepte jagan küll. Õhtul käisin Vastselina linnuses. Polnud väga ammu seal käinud, ilus oli. 



Ilusat nädalavahetuse jätku! Mina hakkan nüüd filmi vaatama ja naudin pannkooke. Milliseid täpsemalt? Sellest juba järgmises postituses.  ;)

Olge mõnusad!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar