esmaspäev, 28. detsember 2015

Jõulunädal

Ja ongi jõulud peetud ja peagi võtame vastu uue aasta. Sellel aastal jõuluvana kohe teadis, mida mulle kingikotti pista. Esimese kingituse sain aga juba enne jõule. Hers fitness loosis facebooke-i vahendusel välja ühed trennikindad. Jagasin ka mina postitust ja seekord naeratas loosiõnn minule. Esimene võit FB kaudu. Jagan suhteliselt harva postitusi, aga vahepeal kohe veab. Nüüd siis peaks ikka jõusaali minema? :D


Jõulud möödusid rahulikult pere seltsis. Nii head pikad pühad olid ja super mõnus oli kodus olla. Loomulikult oli jõululaud rikkalik ning kaetud kõige hea ja paremaga. Mu ema teeb superhästi rulaadi ja šnitsleid. Loomulikult oli laual ka ema tehtud leib, sealhulgas puuviljaleib, mis on minu vaieldamatu lemmik. Lisaks veel erinevad snäkid - täidetud munad, erinevad juustud, vorstid, isa suitsetatud suitsuliha, hapukurk, singirullid. Maitsesin peaaegu kõike, mida laual oli. Ei pirtsutanud, aga samas päris üle ka ei söönud, kuigi kindlasti rohkem kui tavalistel päevadel. Jõululaupäeval meil kooki polnud, magustoiduks olid piparkoogid ja mandariinid. Praad oli traditsiooniline - kartul, sealiha, verivorstid, hapukapsas. Ahjukana oli ka ja mina eelistasingi seda. Järgmisel päeval oli terve pere koos ja pearoaks oli seekord ühepajatoit, juurde ka kodused verivorstid. Magustoiduks tegi õde ahjuõunu ja sõime neid soojalt jäätisega. Ideaalne! 25ndal avasime ka kodus kingipakid. Sain endale lõikelaua, kuumaalused ja küüslaugupressi - just neid mul oligi vaja. Teises pakis oli aga casalli võimlemismatt, paksus 1cm. See oli mul ka jõulukingituste listis. Ammu olen tahtnud paksemat võimlemismatti, kuna õhema peal on päris halb mõningaid harjutusi teha. Pealegi vana õhukene matt lausa laguneb (peale igat trenni korjan siniseid juppe põrandalt). Olen super rahul!!!



Enne jõule aga sain ühelt armsalt inimeselt veel ühe pakikese, kust vaatasid mulle otsa foam roller, joogipudel ja kompressioonsokid. Foam rollerit olen ammu mõelnud endale osta, kuid pole siiamaani seda teinud. Töö juures olen ikka vahepeal kasutanud, kui eelmisest päevast on lihased valulikud olnud. Nüüd siis on kodus ka olemas ja saan hakata oma lihaseid rullima. Esimesed rullimised on tehtud ja pärast on ikka hea tunne küll. Trenni tehes tuleb ikka mõelda ka lihashooldusele, mis paraku paljudel jääb tahaplaanile. Foam roller on selleks aga hea abimees. SIIN on ka üks video harjutustega. Joogipudeliga olen ka väga rahul, kuna see on kõrrega ja ei pea pudelit kallutama. Sokid on ka jalas väga mõnusad. Suurepärane kingitus! :)



Trennitegemisest ka natukene. Nagu juba eelmine kord mainisin, siis 23-24 olid mul trennivabad päevad (kuigi 23 sai natukene liigutatud küll). Peale seda aga jätkasin oma plaaniga. Kiidan end natukene, sest vaatamata jõuludele sain nädala trennid kõik tehtud (arvasin, et seda ei juhtu)! Küll mitte täpselt kava järgi, muutsin natukene järjestust ja pühapäeval tegin kaks trenni - ühe hommikul, teise õhtul. Punaselt märgin siis trenne, mis on tehtud. Kõige raskem oli ilmselt insanity friday fight round1. See ajab pulsi ikka päris kõrgele. Kuid pean mainima, et ega teisedki väga palju kergemad polnud. Aga see on hea, kui harjutused on väljakutsuvad, sest vaid nii saame areneda - mugavustsoonist tuleb välja tulla! Üks nädal tehtud, 7 veel. 




Will it be easy? 
NOPE 
Worth it?
ABSOLUTELY!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar