pühapäev, 20. august 2017

Tervislikud vahepalad - Relaxy Snacks

Hei!

Minul hakkab puhkuse esimene nädal vaikselt läbi saama. Aeg lendab kiirelt, tegemist on paljupalju, aga ütlemata mõnus on puhata küll. 

Täna räägiksin natukene snäkkimisest ja tutvustaksin Teile Relaxy Snacksi

Minul on päevas tavaliselt neli söögikorda. Hommikuti puder või omlett, lõunaks midagi toekamat, õhtuks on üsna tihti kerge salat või köögiviljad munaga. Mõnikord kui rohkem aega, siis katsetan ka uusi retsepte ja pisut keerulisemaid roogasid. Neljas toidukord on pigem vahepala taoline ja selle söön paar tundi enne trenni. Kui on aega vahepala ette valmistada, siis on selleks tihti chia puding marjadega või banaanijäätis neljavilja krõbinatega või lihtsalt kohupiim/jogurt erinevate lisanditega. Mõnikord on aga nii palju tegemist, et pole aega olnud toitu ette valmistada ja siis on hea, kui on kodus miskit, mille saaks lihtsalt käekotti kaasa haarata. See miski võiks muidugi olla tervislik ja maitsev, sest mina ei söö ainult selleks, et anda kehale kütust. Minu jaoks on oluline ka toidu maitse. 

Aegajalt ikka ostan endale poest koju varuks ühtteist kiireteks vahepaladeks - batoonid, pähklipakid vms. Poelettide valik muutub aga järjest kirjumaks ja kuna ma olen otsustusvõimetu siis tihti läheb mul poes valimisega nii kaua aega (eks suur osa ajast kulub ka koostisosade uurimisele) või jääb lihtsalt ostmata, kuna ei suuda ära valida. Tegelikult tahaks ju kõike proovida. Olen ka üks nendest, kellele meeldib avastada uusi tooteid, saada põnevaid maitseelamusi. Mulle nii meeldib käia uudistamas sellistes poodides nagu Würtspood, Looduspere pood, Biomarket. 

Joogafestivalil jäi mulle silma RelaxySnacks. Läksin neile julgelt lähemale ja nad tutvustasid pisut oma ettevõtmist. Minul tekkis kohe suur huvi. Ja kui Sulle ka meeldib uusi tooteid katsetada, siis kindlasti soovitan nende koduleheküljele pilgu peale visata. 

Millega siis tegu on?  

Relaxy Snacks on tervislike snäkkide karp, mis sisaldab endas iga kuu kodumaiselt tuttavaid ja välismaiselt põnevaid maitseid. Iga kuu panevad nad toitumisspetsialisti abiga kokku ühe paki 8-st erinevast tootest, mis kõik on e-ainetevabad, sisaldavad lihtsaid koostisosasid ning ei sisalda kunstlike lõhna- ja värvaineid. Ühesõnaga TERVISLIKUD, nagu lubatud!  



Kuu alguses saingi oma augustikuu paki kätte. Ma olin ausalt nii põnevil-elevil. See on nagu iseendale kingituse tegemine, sest Sa tead, et sind ootab üks head kraami täis pakike, kuid Sa ei tea kindlalt, mis seal paki sees on. Mulle meeldivad üllatused. Kellele meist ei meeldiks. Paki sisu oli minu jaoks väga põnev, sest kõik tooted olid minu jaoks uudsed. 


Mida siis augustikuu pakike sisaldas? Nagu ma juba mainisin, siis kokku oli 8 erinevat toodet. 



1. YOKO - üks mõnus maitsev ja värskendav jook, mis koosneb vaid kolmest koostisosast - allikavesi, orgaaniline matcha ja rafineerimata roosuhkur. Külmalt oli kohe eriti hea. Parajalt magus ja maitsev jook.


2. Greenday köögiviljade krõpsud. Need olid lausa nii maitsvad, et ma otsisin kohe üles, kust neid veel tellida saaks. Leidsin sellise kodulehekülje - http://www.mysnack.ee/  - taaskord palju põnevaid tooteid, mida tahaks proovida. 
3. Nakd toorbatoon (berry delight) - päris mõnus parajalt suur marjane vahepala. 
4. Amarandi batoon - see mulle väga ei maitsenud ja ise seda ei ostaks. Olen amaranti proovinud ka varem ja pole head maitseelamust veel sellega saanud.
5. Kaerabatoon õun ja vaarikas (FlapJack) -see on veel ainukesena proovimata. 
6. Riisigaletid - maitselt ei midagi erilist, riisigalett nagu galett ikka. Sõin need ära pakis oleva maapähklivõiga - SUPER!
7. Maapähklivõi - See maapähklivõi läks nagu rusikas silmaauku, sest mul oligi just see otsa saanud. Seda brändi pole varem proovinud ega isegi mitte näinud. Aga mulle meeldis, kuna see oli kohe extra crunchy. Mõnusalt suured pähklitükid sees. Vahelduseks ikka päris hea. 

8. Kuivatatud maheõuna krõmpsikud - avasin paki ja otsa ta saigi. Nii head. Tuletas kohe meelde seda aega, kui vanaema kuivatas koduaia õunu sooja leso peal. Nendest saab ka superhea tee, aga kahjuks tee jaoks minul neid ei jagunud. Õnneks varsti tuleb õunahooaeg peale ja saab ehk ka ise kuivatada. 

Tegelikult teevad nad ju ka päris head reklaami erinevatele ettevõtetele. Kui pakist mingi toode kohe eriti meeldib, siis ikka otsid ju üles, kust saaks lisa tellida-osta. Nagu juba enne ütlesin, siis toodete valik on poelettidel nii suur, et paljud tooted jäävadki proovimata ning oma käsi võib-olla ei ulatukski nende toodete järgi, mida leiaksid RelaxySnacksi karbikesest. 

Kui soovid ka ennast üllatada põnevate maitseelamustega, siis telli endale septemrbikuu karp SIIT juba täna ning jää põnevusega uut kuud ootama. Eriti soodsalt saad kuu paki siis, kui tellid korraga kuue kuu karbid. Siis on iga kuu mida oodata! :) 

Minu arvates igati vahva ettevõtmine või mis Teie arvate? 

Ilusat pühapäeva jätku!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar